tirsdag 18. mars 2014

Sommersesongen på gang i vinterjoggen

Det ble en god start for min del på sommersesongen i Hamar. Bar vei og såvidt en plussgrad innebar til god fart i den 4,1km lange vinterjoggen.

Jeg og Sofie kom til start 1min før, så det ble litt stressete oppladning, men starten gikk greit. Håvard Ellefsen og jeg har utkjempet dueller før, så det ble revansj for Håvard sin del for Ottestadstien Rundt. Han har nok trent bedre enn meg i vinter, så de 23 sekundene han var foran skal jeg nok ta inn senere;) Sofie kom inn på 15.57. Hun var da 3.løper imål.
Håvard til venstre, meg til høyre. Bilde fra Vinterjoggens venner 


Sluttiden på 14.48 er et halvt minutt bak persen i løypa satt i vinter. Så det var en god start på året, forventer nok at med jevn trening så kommer framgangen. Hadde en fin skidag med ungdomsskolen idag også, fint å gå på ski på Hedmarksvidda nå.

Har kjøpt meg et par nye sko, type Mizuno, de har blitt innvigd på to turer nå og blodet har rent godt fra venstre lilletå. Så nå blir det fjerning av søm.

1 kommentar:

  1. Herlig start på sesongen! N går formpila straka vegen oppover mot sommeren!

    SvarSlett